شناسهٔ خبر: 109178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در توافق با قرارگاه خاتم الانبیاء (ع) مقرر شد:

اجرای عملیات آسفالت پروژه کمربندی پاکدشت

11.jpg کیلومتر ۵ تا ۸ کمربندی پاکدشت در یک اقدام سریع توافقی تا پایان خردادماه جاری آسفالت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ امیر حسین آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بازدید روز گذشته به همراه بشیری نماینده مجلس، فرماندار و شهردار پاکدشت و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء از توافق انجام شده بین اداره کل تهران و قرارگاه برای آسفالت سریع ۳ کیلومتر و همچنین عملیات خاکی برای سه کیلومتر دیگر خبر داد و گفت: فعال سازی و تجهیز کارگاه کمربندی پاکدشت نیز مورد بازدید قرار گرفت.

معاون مهندسی و ساخت استان تهران در ادامه از دستور برای اقدام پاکسازی مسیر از نخاله ها و مشخص نمودن  محل تخلیه نخاله ها و وظیفه تعهد شده شهرداری پاکدشت جهت انجام این موضوع خبر داد.

آزاددوار افزود: همچنین از دیگر موارد پی گیری در خصوص این کمربندی ایمن سازی خط لوله فاضلاب در مسیر فوق الذکر است که طی جلسه ای در روز جاری در محل فرمانداری شهرستان پاکدشت تعیین تکلیف خواهد شد.

لازم به ذکر است پروژه کمربندی پاکدشت به طول ۳۵ کیلومتر از مهم ترین پروژه های اجرایی شرق استان تهران است که اجرا و تملک اراضی آن به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و مورد پیگیری همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است.